Spelregels

Om de week van de vierdaagse goed te laten verlopen zijn er enkele spelregels:

1.  Deelnemers die eerder van onze diensten gebruik gemaakt hebben dienen vóór 1 mei 2024 ingeschreven te zijn en vóór 15 mei betaald te hebben (IBAN: NL95RABO0150485018 t.n.v. Jan Kiefte Stichting te Rotterdam). Na die datum wordt gekeken hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn en worden ter beschikking gesteld van nieuwe "instromers". Van deze nieuwe "instromers" hebben oud-mariniers (COM Contact Oud Mariniers) voorrang boven alle andere gegadigden.

2. Ben je na inschrijving en betaling onverhoopt verhinderd deel te nemen, dan is volledige restitutie van de overnachtingskosten eventueel mogelijk. Een verzoek daartoe moet vóór 29 mei schriftelijk of via de mail bij het bestuur worden ingediend. Deze beraadt zich en doet uitspraak naar billijkheid. Over dit bestuursbesluit kan niet worden gediscussieerd. Annuleringen welke na 29 mei binnen zijn gekomen kunnen n.a.w. niet voor restitutie in aanmerking komen omdat de Gemeente Nijmegen de geplande overnachtingen op voorhand in rekening brengt. Het stichtingsbestuur adviseert u dringend een annuleringsverzekering (met evt. COVID-19 dekking) voor uw verblijf af te sluiten, om uw kosten bij late annulering tot een minimum te beperken.

3. Het is mogelijk om koffers in Titus Brandsma “in depot” te zetten vanaf zondagmiddag 16.00 uur. Daarbij is het niet mogelijk één of meer bedden te “reserveren” door er een koffer o.i.d. op te leggen. Het bestuur kan wel reserveringen van onderbedden doen en dat is zichtbaar door een schriftelijke notificatie daarvan op het betreffende bed.

4. Deelnemers met lichamelijke beperkingen waardoor zij moeilijk op een bovenbed kunnen komen, hebben recht op een onderbed. Leeftijd is in deze niet altijd een sterk argument. Bij geschillen beslist een bestuurslid van de JKS en deze wijst dan een bed toe.

5. Alle deelnemers die een bevestigingsmail hebben ontvangen (Deze wordt automatisch gegenereerd en verstuurd onmiddellijk na inschrijven. Niet ontvangen? Controleer uw spam box, mogelijk dat onze bevestiging email als "spam" wordt gezien) en betaald hebben zijn welkom. Zij moeten zich bij de eerste binnenkomst in Titus Brandsma even melden bij het inschrijftafeltje. Het verdient aanbeveling de bevestigingsmail mee te nemen.

6. Een lakenpakket zal bij het aanmelden bij binnenkomst worden verstrekt. U dient zelf een slaapzak, dekbed of deken mee te nemen. Een kussen en matras zijn op het bed aanwezig.

7. Het opladen van elektronische apparatuur, zoals tablets, telefoons, battery packs e.d., is op last van de Gemeente Brandweer Nijmegen, in de slaapverblijven NIET toegestaan. Hiertoe zijn elders oplaadpunten ingericht.

8. Iedere deelnemer is er aan gehouden aanwijzingen van één van de bestuursleden van JKS of van een medewerker van het wijkcentrum op te volgen.

9. Iedereen wordt vriendelijk doch dringend verzocht zijn/haar eigen bed vóór vertrek, zelf af te breken. Dat kan betekenen dat, als je onderbuurman vertrekt en je blijft zelf nog een nachtje slapen, die onderbuurman het bovenbed afbreekt en jij het laatste nachtje in het onderbed slaapt. Voor niet-deelbare bedden gaat het dan natuurlijk alleen om het matras en de bedbodem.

10. Eventuele COVID-19 (Corona) maatregelen zullen op een nader tijdstip bekend gesteld worden.

11. In de directe omgeving van het wijkcentrum Titus Brandsma is het betaald parkeren. Voor gratis parkeren dient u uw auto iets verder weg te parkeren.

N.B. er is WIFI in Titus Brandsma. De toegangscode is verkrijgbaar bij het beheer.

• Hits: 2740