Inschrijving

Vanaf maandag 12 februari 2024 is de inschrijving voor de 106de 4Daagse geopend en dan is het voor ons bijna ook zover.

U kunt vanaf 4 maart tot 1 mei weer inschrijven bij de Jan Kiefte Stichting voor uw verblijf in het wijkcentrum Titus Brandsma.

Buiten logies, ontbijt en de mogelijkheid tot het maken van een lunchpakket zijn wij verheugd u dit jaar ook (weer) de mogelijkheid tot een 3 gangen diner aan te kunnen bieden. Helaas zijn de verblijfskosten iets verhoogd wegens de gestegen kosten.

Wij wensen u succes bij het inschrijven op de website. We werken met een vernieuwde inschrijvingswebsite. Dus als er (naar uw mening) iets niets geheel naar wens verloopt, laat ons dat dan even weten.

Het bestuur van de Jan Kiefte Stichting

From the 4th of March till the 1st of May the registration for lodging in the community center Titus Brandsma is opened.

This year the 'Jan Kiefte Stichting' are happy not only offer a bed, breakfast, and a packed lunch for during the walk, but also the opportunity to enjoy a 3 course diner in the evening.

The board of the Jan Kiefte Stichting

• Hits: 4249